donderdag 20 november 2014

Simply happy, just by knowing you




Lieve Judith,

Dankjewel voor het schrijven van dit prachtige liedje over Romy. Wat was het ontroerend toen je het vorig jaar in de herfstvakantie voor Romy en voor ons kwam spelen en zingen. Romy lag aandachtig te luisteren en was betoverd door de klanken van de muziek en je stem. Oma Coby en mij raakte je daarnaast ook met de prachtige, treffende woorden en Paul kon het terug horen en zien op de videobeelden toen hij uit zijn werk kwam.

21 oktober 2013

Hoe bijzonder, dat je het liedje na het overlijden van Romy nog voor ons drietjes hebt gezongen, bij ons thuis, bij Romy in haar kamertje. Ik herinner me nog zo dat ik druk was met al het regelwerk en ik ben je dankbaar voor een extra moment om aan terug te denken. Een moment om even te stoppen met rennen en vliegen, en tijd te nemen voor een stukje van het afscheid.

En lieve Judith, wat heb je het afscheid, de uitvaart een extra persoonlijk tintje gegeven door ook daar met zo veel gevoel, zo veel warmte en emotie het liedje te brengen...

19 juli 2014

Dankzij Romy kwamen we in contact met mensen die anders nooit op ons pad waren gekomen en ik had het contact met jou echt niet willen missen! Je bent een bijzonder, lief mens. Bedankt voor jouw bezoekjes aan Romy met massages en muziek in een periode waarin we de afleiding goed konden gebruiken. Een hele dikke knuffel en graag tot ziens!

Liefs,
Karen